yellowde

اتاق هوشمند کودکان

اتاق هوشمند کودک

آخرین پروژه‌های ما!

سرفصلهای مهم!

یکی از جاهایی که در هوشمند سازی ساختمان ها بسیار مورد توجه صاحبین خانه قرار می گیرد‌، اتاق کودک می‌باشد. چون برای والدین، آرامش و آسایش کودکانشان بسیار اهمیت دارد و حفظ امنیت کودکان برای والدین بسیار مهم و حیاتی می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با امکاناتی که هوشمند شدن اتاق کودک به شما و کودکتان میدهد بیشتر آشنا کنیم. تا بتوانید برای راحتی خود و فرزندانتان هزینه کنید و طعم لذت بیشتر را با تکنولوژی بچشید.

مزایای هوشمند کردن اتاق کودک

یکی از مهمترین مزایای هوشمند کردن اتاق کودک، بحث امنیت کودک میباشد. شما با نصب یک دوربین در اتاق خواب کودک خود، به راحتی می‌تواند اعمال و رفتار کودک خود را رصد کنید. کنترل دوربین ها نیز به راحتی و از طریق تلفن هوشمند شما می‌باشد.

 

همچنین شما با نصب یک میکروفن و یا حتی دستگاه‌های پرتابل به راحتی می‌توانید از وضعیت کودک خود اگاهی داشته باشید. به عنوان مثال، شما در منزل خود میهمان دارید و کودک شما در اتاق خواب است. با توجه به سرو صدایی که در خانه است، ممکن است کودک شما از خواب بیدار شود و شما متوجه بیدار شدنش نشوید. با کمک تکنولوژی هوشمند با بیدار شدن کودک، برایتان آلارمی بر روی گوشی هوشمندتان و یا دستگاهی که در کنارتان دارید میاید.

سنسورهای امنیتی برای درب و پنجره اتاق کودک

از دیگر آپشن های اتاق هوشمند کودک که می‌توان بدان اشاره کرد، بحث امنیت درب و پنجره ها می‌باشد. همیشه یکی از نگرانی‌های والدین برای کودکانشان، حفظ امنیت آنها می‌باشد. متخصصین هوشمند سازی شرکت گوزن زرد، با نصب سنسورهایی بر روی درب و پنجره های اتاق خواب کودک، می‌توانند به راحتی این مشکل را برایتان حل کنند.

با نصب این سنسورها و وصل شدن آن به گوشی همراهتان، با نزدیک شدن فرزندانتان هشداری برایتان می‌آید. شما را از خطری که ممکن است جان کودک شما را تهدید کند، مطلع می‌کند. شما حتی می‌توانید با تعریف سناریوهای مختلفی، با تنها لمس یک دکمه، پنجره و یا درب را در آن واحد قفل کنید و خیالتان از بابت امنیت فرزند خود راحت باشد.

در بسیاری از مواقع، والدین برای اینکه در بزرگ کردن فرزندانشان کمک حالی داشته باشند، پرستارهایی را استخدام می‌کنند. یا از پدربزرگ ها و مادر بزرگ کودکان درخواست کمک می‌کنند. که همین امر باعث صرف انرژی و هزینه های زیادی برای والدین می‌شود. ولی با تجهیز اتاق کودک به تکنولوژی هوشمند، بسیاری از کارها برایتان سهل و آسان می‌شود.

گرمایش و سرمایش اتاق هوشمند کودکان

یکی دیگر از نکاتی که می‌خواهیم در این مقاله بدان اشاره کنیم، بحث سرمایش و گرمایش اتاق کودک می‌باشد. همه ی والدین تقریبا با این مشکل سرو کار دارند که که در بحث سلامت کودکان، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در بسیاری از موارد، در نیمه های شب، پتوی کودک کنار می‌رود. بعنوان مثال هوای اتاق کمی سرد است. در این زمان امکان سرما خوردن کودک وجود دارد و والدین بایستی چندین بار در شب از خواب بیدار شوند تا دمای اتاق و همچنین وضعیت خواب کودک را چک کنند. ولی با هوشمند کردن اتاق و تعریف سناریوی مشخصی، شما دمای اتاق را روی درجه ی خاصی تنظیم می‌کنید. با گرم و یا سرد شدن هوا، دمای اتاق به‌صورت خودکار و هوشمند به دمایی که شما تنظیم کرده اید می‌رسد. و شما دیگر دلواپسی و نگرانی از جهت سرما و یا گرمای اتاق نخواهید داشت.

روشنایی اتاق کودک

در بسیاری مواقع، والدین بایستی بعد از خوابیدن کودک خود، به اتاق مراجعه کرده و چراغ اتاق را به صورت دستی خاموش کنند. ولی با استفاده از تکنولوژی خانه ی هوشمند، دیگر نیازی به مراجعه به اتاق بعد از خوابیدن فرزندانتان نیست. شما با مانیتور کردن اتاق از طریق تلفن هوشمند خود، به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه، می‌توانید نور را کم و یا حتی خاموش کنید. همین امر فواید دیگری هم دارد، ممکن است شما در هنگام مراجعه به اتاق، سرو صدایی ایجاد کنید و باعث بیدار شدن کودک خود شوید ولی با این روش براحتی و کوچکترین سرو صدایی این کار را بدون  بیدار کردن کودک و ایجاد مزاحمت انجام می‌دهید.

قصه گویی هوشمند

تمام والدین در طول روز، چندین بار مجبور هستند تا برای کودکان خود و برای  سرگرم کردن و یا خواباندن آنها قصه تعریف کنند. زمانهایی وجود دارد که کودک شما از شما میخواهد برایش داستانی تعریف کنید و یا اینکه در حال گریه کردن میباشد و تنها راه آرام کردن آن قصه گفتن میباشد و شما مشغول کار دیگری هستید و نمیتوانید به صورت همزمان هردو کار را انجام دهید در خانه هوشمند ،تکنولوژی به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از آن بسیاری از نیازهایتان را برآورده کنید و زندگی آرام و راحت تری را تجربه نمایید.شما بوسیله ی سیستم صوتی تعبیه شده در اتاق و ضبط صدای خود و پلی کردن آن میتوانید براحتی برای کودک خود قصه تعریف کنید و به کودک خود نیز حس امنیت و آرامش را منتقل کنید. جهت آشنایی با برند اورویبو صفحه مربوطه را مطالعه کنید.

 

صرفه جویی در هزینه ها با اتاق هوشمند کودکان

 

صرفه جویی در هزینه ها با اتاق هوشمند کودکان

 

یکی از هزینه هایی که برخی از خانواده ها برای نگهداری و یا کمک به نگهداری از کودک خود دارند، مربوط به استخدام پرستار میباشد. که تمام وقت از کودک نگهداری کند و یا مراقب برخی از اعمال و رفتار کودک در حین بازی و غیره باشد. در اینجا خانه هوشمند می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی برخی از کارهای مربوط به کودک خود را به کمک تکنولوژی انجام دهید و دیگر زمانی را صرف استخدام پرستار و صرف هزینه های گوناگون و حتی دل نگرانی از بابت امنیت کودک خود نخواهید داشت. همچنین اگر می خواهید اقدام به هوشمندسازی ویلا کنید، از کارشناسان ما کمک بخواهید.

یکبار هزینه ی هوشمند سازی خانه و اتاق کودک خود میکنید و سالیان سال صرفه جویی در هزینه های مربوط به آسایش و راحتی و نگهداری از کودک خود مینمایید که همین امر برای شما ارزش افزوده بهمراه دارد و در طولانی مدت تمام هزینه هایی که برای هوشمند کردن خانه ی خود کرده اید به شما برمیگردد و در بسیاری از هزینه های مصرفی شما نیز صرفه جویی میشود و تکنولوژی کمک حال شما میباشد برای نگهداری و حفظ امنیت و آرامش کودک دلبند شما. ممنون که تا پایان مقاله اتاق هوشمند کودکان با شرکت هوشمندسازی ساختمان گوزن زرد همراه بودید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب سایت