yellowde

دستیار هوشمند صوتی چیست؟

دستیار صوتی هوشمند چیست؟-گوزن زرد

آخرین پروژه‌های ما!

سرفصلهای مهم!

دستیار هوشمند صوتی چگونه عمل می کند؟ طی سالهای گذشته تا به امروز تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده و با زندگی ما انسانها عجین شده که شاید سالها قبل واقعا انتظار چنین اتفاقاتی را نداشتیم. اینکه تکنولوژی در بسیاری از کارها کمک حال ما باشند و زندگی راحت و بدون دغدغه را برایمان به ارمغان بیاورد. ولی امروزه بسیاری از کارهای ما توسط تکنولوژی هوشمند و به راحتی و کوچک ترین دردسری صورت می‌گیرد.

اگر سالها قبل کسی میگفت به عنوان مثال در آینده دستگاهی خواهد آمد که تمام کارهای منزل شمارا فقط با یک سیستم فرمان صوتی انجام میدهد، برایمان غیر قابل باور می‌بود ولی همانطور که شما هم می دانید امروزه دستگاههایی هستند که به وسیله ی وای فای به خانه ی شما وصل میشود و با تعریف سناریو های مشخصی شما میتوانید فرمانهای متفاوتی را صادر کنید که در ادامه ی مقاله به تک تک آنها خواهیم پرداخت و از مزایا و امکانات سیستم دستیار صوتی هوشمند در خانه برایتان بیشتر خواهیم گفت.

همگی ما با سیستم فرمان صوتی در تلفن های هوشمند خود آشنایی داریم که چندین سال است که با آن سرو کار داریم و استفاده از تلفن همراه را برایمان بسیار راحتتر از گذشته کرده است.

یکی از امکاناتی که شما میتوانید در هوشمندسازی ساختمان خود داشته باشید سیستم فرمان صوتی هوشمند است که بسیار بسیار جالب و کارکردن با آن لذت بخش میباشد ،دستگاهی که در خانه شما نصب میشود و به وای فای خانه ی شما وصل شده  شما میتوانید سناریوهای مختلفی را بر اساس نیازهای روزانه و علایقی که دارید برای سیستم تعریف کنید و طبق آن کار کنید.

بعنوان مثال شما می توانید این فرمان صوتی را به دستگاه بدهید که بعنوان مثال زمانی که از خواب بیدار میشوید بوسیله ی سیستم فرمان صوتی هوشمند کتری برقی،قهوه ساز و یا چیزهایی از این دست را روشن کنید،یا یک موزیک لایت و متناسب با موود صبح خودرا پلی کنید،در بسیاری از مواقع شما میخواهید با عجله از خانه خارج شوید شما در این زمان براحتی میتوانید با یک سیستم فرمان صوتی تمام برق ها را خاموش کنید،گاز را خاموش کنید و حتی درب خانه را قفل کنید بدون کوچکترین اتلاف وقتی از خانه خارج شوید.

استفاده از سیستم دستیار هوشمند صوتی برای خانه هوشمند شما بسیار کارآمد میباشد و دارای امکانات و مزایای بسیاری نیز برای شما میباشد که ما در این مقاله سعی براین داریم تا شما عزیزان را با امکانات سیستم دستیار صوتی هوشمند آشنا کنیم.

بعنوان مثال شما در حال آشپزی هستید و دستتان بند است و برای آخر هفته با دوستانتان برنامه ی پیک نیک دارید و بایستی آب و هوای آخر هفته را چک کرده و برنامه ریزی های مربوط به آخر هفته را انجام دهید براحتی و با یک سیستم فرمان صوتی میتوانید آب و هوای آخر هفته را چک کنیدو با خیال راحت با دوستانتان برنامه آخر هفته را داشته باشید.حتی در زمان آشپزی برای خود من هم پیش آمده که میخواهم تماس تلفنی بگیرم ولی چون در حال آشپزی هستم زنگ زدن با تلفن همراه کمی برایم دشوار است در این مواقع با داشتن دستگاه هوشمند فرمان صوتی براحتی میتوان با یک فرمان صوتی به کسی که مخاطب ماست زنگ بزنیم ،سوالی که پیش میآید این است که چطور میتوان چنین کاری کرد ،جواب خیلی راحت و آسان است با یک سیستم فرمان صوتی براحتی میتوانییم بگوییم لطفا شماره ی فلانی را برایم بگیر و دستگاه فرمان صوتی به تلفن هوشمند ما وصل شده و شماره را برایمان میگیرد و روی اسپیکر میگذارد و ما براحتی و در حال آشپزی میتوانیم از معاشرت با دوستان و عزیزانمان لذت ببریم.

 

 

روشن و خاموش کردن برق ها از دیگر مزایای سیستم هوشمند فرمان صوتی میباشد برای همه ی ما بارها پیش امده که به رختخواب رفته ایم و فراموش کرده ایم تا چراغهای طبقه ی پایین را خاموش کنیم و یا درب منزل را قفل کنیم در این مواقع براحتی با یک فرمان صوتی میتوانیم لامپ ها را خاموش کرده و درب را قفل کرده و سیستم امنیتی خانه را روشن کنیم و با خیال راحت خواب راحت و آرامی را تا صبح روز بعد تجربه کنیم.

باز و بسته کردن پرده ها از طریق سیستم فرمان صوتی هم از دیگر آپشن های جذاب این سیستم هوشمند برای ما میباشد ، یکی از تفریحات من در روزهای تعطیل دیدن فیلم مورد علاقه ام بهمراه یک ظرف بزرگ از پاپ کورن هست و حس دیدن فیلم در یک محیط تاریک مثل سینما بسیار لذت بخش است،گاها پیش میاد که میخوای فیلم رو پلی کنی و متوجه میشی پرده ها رو نکشیدی  و آهی از سر ناراحتی و خستگی میکشی و غرغر کنان از جات پا میشی تا پرده ها رو بکشی تا اتاق تاریک و آماده ی دیدن فیلم بشه ،تصور کن که خونت مجهز به سیستم فرمان صوتی هوشمند هست و به محض اینکه متوجه میشی که پرده هارو نکشیدی تنها با یک فرمان صوتی پرده ها بصورت خودکار کشیده میشوند😊 تصورشم هم لذت بخشه…

غرق شدن تو دنیای تکنولوژی و استفاده از آن حس آرامش و لذت بخشی رو بهمراه داره که قابل توصیف نیست پس برای اینکه این لذت رو بچشی و از امکاناتی که تکنولوژی میتونه بهت هدیه بده بهره مند بشی همین الان با متخصصان و مشاورین شرکت گوزن زرد تماس بگیر تا بتونی بهترین انتخاب رو برای خانه و ویلا و یا حتی محل کار و غیره خودتون داشته باشید. ممنون که تا پایان مقاله ی دستیار هوشمند صوتی همراه شرکت هوشمندسازی ساختمان گوزن زرد بودید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب سایت