yellowde

خدمات پس از فروش هوشمند سازی

خدمات پس از فروش هوشمند سازی

آخرین پروژه‌های ما!

سرفصلهای مهم!

قطعا برای هرکدوم از ما حداقل یکبار پیش اومده که بعد از خرید محصولات برقی و الکترونیکی ، نیاز به خدمات پس از فروش محصولات رو داشتیم. محصولاتی که نیاز به متخصص داره و کاری نیست که خودمون به راحتی ازش سر دربیاریم، مگر اینکه متخصص این کار باشیم.
حالا اگر خوش شانس بوده باشیم و شرکتی که ازش خرید کردیم شرکت معتبر و متعهدی بوده باشه. که در اسرع وقت تیم خدمات پس از فروش خدماتی که می‌خواستیم رو ارائه داده. اما امان از روزی که شرکتی، فقط قصد فروش محصولاتش رو داشته و دیگه بعد از فروش خدماتی رو بصورت حرفه ای ارائه نداده. و ما موندیم و کلی سوال بی جواب و اعصاب داغون از انتخابی که کردیم.
از آنجاییکه هوشمند سازی ساختمان مبحثی کاملا نوپا و تخصصی است،بسیاری از افراد آشنایی زیادی با نحوه استفاده از تجهیزات هوشمند را ندارند و همین امر،نیاز به آموزش و خدمات پس از فروش به مشتریان را برای شرکتهای حوزه هوشمند سازی ، پررنگ تر می‌کند.
بطورکلی خدمات پس از فروش، شامل پشتیبانی فنی، آموزش، تعمیر و نگهداری، و ارتقاء محصولات پس از خرید است.

هدف از مقاله خدمات پس از فروش هوشمند سازی

یکی از جنبه‌های اساسی خدمات پس از فروش، همراهی با مشتریان در مسیر استفاده از محصولات است. با پشتیبانی فنی قوی و راهنمایی مناسب، مشتریان می‌توانند به طور مستمر از محصولات استفاده کنند و مشکلات فنی را به راحتی حل کنند. همچنین، ارائه آموزش‌های کاربردی و راهنمایی‌های قدم به قدم، به مشتریان امکان می‌دهد تا بهره‌وری بیشتری از محصولات داشته باشند و تجربه بهتری را برای خود رقم بزنند.
ما در این مقاله سعی داریم تا مراحل خدمات پس از فروش به مشتریان را به صورت شفاف بیان کنیم تا شما برای انتخاب شرکت هوشمند سازی و خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان خود ،هوشمندانه تر عمل کنید.

پشتیبانی فنی

یکی از مهم ترین اقداماتی که شرکتها در بحث خدمات پس از فروش باید داشته باشند، ارائه پشتیبانی فنی است.
پشتیبانی فنی از مهم ترین ارکان خدمات پس از فروش به مشتریان است. ارائه دفترچه ی راهنمای فنی، رفع اشکالات و پاسخ به سوالات مشتریان در مورد محصولات شرکت، از جمله خدمات پس از فروش هستند.در بحث هوشمند سازی ساختمان از آنجاییکه تمامی قطعات تخصصی وبرقی و الکترونیکی هستند،بنابراین نیاز به داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بسیار جدی و پررنگ است.شرکت هوشمند سازی قطعاباید دارای نیروهای فنی باشند تا در صورت هرگونه سوال ویا مشکلی در سیستم ،در اسرع وقت آماده پاسخگویی به نیاز مشتری باشند.بنابراین شما باید شرکتی را برای خرید محصولات وتجهیزات هوشمند سازی انتخاب کنید که خیالتان از بابت خدمات پس از فروششان راحت باشد.

به روزرسانی و ارتقاء محصولات

شرکت هوشمندسازی باید محصولات خود را به‌روز نگه دارد و قابلیت ارتقاء و بهبود محصولات را فراهم کند. به‌روزرسانی نرم‌افزارها، اضافه کردن ویژگی‌های جدید و رفع نقاط ضعف در محصولات، از جمله اقداماتی هستند که به مشتریان اطمینان خاطرمی‌دهد و نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند.بنابراین مسئله بعدی، توجه به این نکات در بحث خدمات پس از فروش شرکت ها می‌باشد.

به روزرسانی و ارتقاء محصولات
آموزش و آشنایی با محصولات

شرکت هوشمندسازی باید برنامه‌های آموزشی و آشنایی با محصولات خود را برای مشتریان برگزار کند. این آموزش‌ها می‌توانند به صورت آنلاین، ویدئوهای آموزشی، دوره‌های حضوری یا کتابچه‌های راهنما ارائه شوند. با آموزش مناسب، مشتریان بهتر می‌توانند از محصولات استفاده کنند و مشکلات کوچک را خودشان حل کنند.

گارانتی محصولات

ارائه گارانتی برای محصولات و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری در صورت بروز خرابی یا مشکلات فنی، از جمله خدمات پس از فروش مهم هستند. این خدمات به مشتریان اطمینان می‌دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل، شرکت آماده حل آن خواهد بود.بنابراین شما بعنوان خریدار بهتر است شرکتهایی را انتخاب کنید تا گارانتی معتبری را ارائه دهند.تا در صورت هرگونه مشکلی پس از نصب تجهیزات در خانه شما بتوانند در اسرع وقت سیستم را پشتیبانی کنند.

تعمیر و نگهداری

ارائه خدمات تعمیر و نگهداری حرفه‌ای پس از فروش، مشتریان را از طول عمر و عملکرد بهتر محصولات هوشمند ساخته شده توسط شرکت هوشمندسازی مطمئن می‌کند. تعمیر سریع و کارآمد محصولات و ارائه قطعات یدکی مورد نیاز، به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، در اسرع وقت به آنها کمک خواهد شد.بنابراین مورد مهم بعدی اطمینان از سیستم تعمیر و نگهداری تجهیزات هوشمند شرکتی است که با آن قرارداد هوشمند سازی ساختمان خود را می‌بندید.

ما درشرکت هوشمند سازی گوزن زرد با سابقه فعالیت ده ساله در این حوزه و بواسطه ی شبکه های اجتماعی ووبسایت شرکت،با مشتریانی مواجه هستیم که پس از گذشت مدتی از هوشمند کردن ساختمان خود،تجهیزات ساختمان با مشکل مواجه شده اند و شرکتهایی که طرف قرارداد این افراد بوده اند خدمات پس از فروش به صورت حرفه ای نداشته اند و اینها مجبور به استفاده از خدمات شرکتهای دیگر از جمله شرکت گوزن زرد شده اند.

جمع بندی مقاله خدمات پس از فروش هوشمند سازی

برای مثال ، تابحال چندین مورد داشتیم که کلید هوشمند ساختمان دچار مشکل شده و از آنجاییکه شرکتی که کار برنامه نویسی و نصب را انجام داده،خدمات پس از فروش نداشته،مشتری با شرکت ما تماس گرفته تا ما کار برنامه نویسی ونصب مجدد را انجام دهیم.
هزینه کلید هوشمند چیزی حدود 5 میلیون تومان است و هزینه برنامه نویسی مجدد 25 میلیون تومان است.در ساختمانهایی که با knxهوشمند شده اند شما بایستی به دیتا بیس محصولات دسترسی داشته باشید و اگر شما به آن دسترسی نداشته باشید باید هزینه برنامه نویسی مجدد را دوباره پرداخت کنید.
بنابراین برای جلوگیری از هزینه های اینچنینی و گرفتن خدمات در خور و شایسته بهتر است قبل از شروع به همکاری با شرکتها و عقد قرارداد از پروژه های قبلی که انجام داده اند بازدید کنید و خیالتان از خدمات پس از فروش آنها راحت شود .همینطور با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شد اطلاعاتی کلی درباره نحوه خدمات به دست آورید تا بتوانید با خیال راحت هوشمند کردن ساختمان خود را به شرکت های معتبر بسپارید.
ما در شرکت هوشمند سازی گوزن زرد ، با افتخار به عنوان یکی از شرکت‌هایی که در زمینه هوشمندسازی ساختمان فعالیت می‌کند ، به مشتریان خود تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهیم.
با ارائه پشتیبانی فنی قوی، تعمیر و نگهداری حرفه‌ای، آموزش و ارتقاء محصولات و ارتباط مستمر با مشتریان، در کنار شماییم تا بهترین تصمیم را برای ساختمان خود بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان اطلاعات تماس خود را در صفحه تماس با ما بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب سایت