yellowde

کلید و پریز های مدرن + امکانات و مزایا

کلید و پریز های مدرن

آخرین پروژه‌های ما!

سرفصلهای مهم!

همه‌ی ما بطور روزانه با کلید و پریزهای متعددی در خانه و محل کارمان سروکار داریم و از آنها استفاده می‌کنیم. آیا تا به حال به این فکر کردید که چگونه این کلیدها و پریزها به نمادی از تکنولوژی در زندگی ما تبدیل شده اند؟
از گذشته دور و از زمانیکه برق اختراع شد،کلید و پریزها هم به ساختمان‌ها راه پیدا کردند و روشنایی ساختمان و انتقال برق را عهده‌دار شدند.
ابتدایی‌ترین مدل کلیدها و پریزها مربوط به قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است.در آن زمان این کلید و پریزها در ساده‌ترین شکل خود بودند. در اوایل، از کلیدهای معمولی به شکل دسته‌های چرخان چوبی برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها استفاده می‌شد.
سپس با پیشرفت تکنولوژی، کلیدهای مکانیکی و برقی به وجود آمدند.این کلیدهای مکانیکی امکان کنترل بهتر و سریعتر بر روی دستگاه‌های برقی را برای کاربران خود فراهم کردند.

خب سوالی که به ذهن خطور می‌کند این است که این کلید و پریزهای مدرن چه نقشی را در زندگی ما ایفا می‌کنند و چه تفاوتی با کلید و پریزها به شکل سنتی دارند؟

 

نقش کلید و پریز های مدرن در ساختمان

 

کلید و پریزها نقش بسیار اساسی در زندگی روزمره همه ما ایفا می‌کنند،کنترل روشنایی و اتصالات لوازم برقی و الکترونیکی همگی به وسیله این کلید و پریزها انجام می‌شوند.کلید و پریزهای مدرن درواقع با تکنولوژی مدرن عجین شده‌اند و علاوه بر اینکه وظیفه انتقال برق و خاموش و روشن کردن چراغها را برعهده دارند، کارایی بیشتری هم دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
همینطور از لحاظ ظاهری هم نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری را شاهد هستیم. از آنجاییکه معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها مدام در حال تغییر هستند،کلید و پریزها هم در حال تغییر و همسو شدن با دکوراسیون داخلی هستند.طراحی و سبک‌های مختلف به معماران حق انتخاب بیشتری را جهت استفاه از انواع این کلید و پریزها می‌دهد. این روزها معماران حق انتخاب در طیف رنگی متفاوت و شکل‌های متعدد،تنوع رنگ و جزییات جذاب دارند. همین امر باعث شده تا معماران به راحتی و نسبت به طرح داخلی کلید و پریزهای مدرن را انتخاب کنند.
نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم استفاده از تکنولوژی در کلید و پریزهای مدرن است.به طور کلی استفاده از هوش مصنوعی وتکنولوژی در کلید و پریزهای مدرن به کاربر این امکان را می‌دهد تا سیستم روشنایی و هر آنچه مربوط به برق ساختمان میشود را از راه دور کنترل کند.
همین کنترل از راه دور برای کاربربسیار جذاب و در عین حال بسیار کارآمد است.
در بازار ایران هم تقریبا تا همین چند سال گذشته تمام کلید وپریزها به صورت ساده و فقط در جهت خاموش و روشن کردن چراغ‌ها و اتصال لوازم برقی بود.اما با پیشرفت تکنولوژی سری جدید این کلید و پریزهای مدرن هم به ایران راه پیدا کردند.

نقش کلید و پریز های مدرن در ساختمان
به عنوان مثال در همه‌ی خانه ها کلید و پریزهای پارس الکتریک و دلند وجود دارند.این نسل از کلید و پریزها به صورت ساده و کارایی محدود، مدت زمان زیادی در بازار ایران بوده‌اند و در اکثرخانه‌ها از این کلید و پریزها استفاده شده و می‌شود.
با پیشرفت تکنولوژی و عجین شدن آن با کلید و پریزها، نسل جدید این کلید و پریزها هم وارد ایران شدند. همینطور برخی از تولیدکنندگان داخلی هم شروع به تولید کلید و پریزهای مدرن در داخل ایران کردند.از جمله این تولیدکنندگان کلید و پریزهای مدرن ایرانی می‌توان به شرکت نستک اشاره کرد.این تولیدکنندگان شروع به تولید کلیدهای هوشمند درایران کردند.

مزایای کلید و پریز های مدرن

 

کلیدهای هوشمند کارایی بسیاری در ساختمان‌های مدرن امروزی دارد.در ادامه به برخی از مزایای کلیدهای مدرن و هوشمند می‌اندازیم:

کنترل از راه دور و از طریق موبایل

 

یکی از مهم ترین مزیت‌های کلیدهای هوشمند امکان کنترل از راه دور آنهاست.کاربر به راحتی می‌تواند سیستم روشنایی را در هرزمان و از هرجایی خارج از خانه کنترل کند.

مزایای کلید و پریز های مدرن
از دیگر مزایای کلیدهای هوشمند ومدرن کاهش مصرف انرژی است.با تعریف سناریوهای مختلف کاربر به راحتی می‌تواند مصرف انرژی را در ساختمان خود مدیریت کند.همین امر باعث کاهش مصرف انرژی و بالطبع کاهش قبوض مصرفی در ساختمان می‌شود.

راحتی و سهولت استفاده

کلیدهای مدرن برای کاربر راحتی و آسایش را به همراه دارد.تنها با استفاده از یک تاچ ساده کاربر به کل روشنایی ساختمان در هر زمان و هر مکانی دسترسی دارد.

زیبایی و طراحی مدرن

یکی از بزرگترین مزیت کلیدو پریزهای مدرن بحث طراحی و زیبایی آنهاست.نسل جدید کلید و پریزهای مدرن بسیار جذاب و شیک هستند وبرای هر فضایی طراحی و دیزاین خاص خود را دارند.کاربران به راحتی می‌توانند از بین طرح‌ها و رنگ‌های متنوع،محصول مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

زیبایی و طراحی مدرن کلید و پریز
در دنیای امروزی اکثر افراد به دنبال ساختمانی هستند تا یک سرو گردن نسبت به سایر ساختمان‌ها بالاتر باشد.اکثریت مردم به دنبال متفاوت بودن هستند. بنابراین کلیدوپریزهای مدرن قطعا خواسته آنها را برآورده می‌کند.همچنین ارزش ساختمان آنها پس از هوشمندسازی افزایش میابد.

تنوع محصولات

امروزه کلیدهای مدرن وهوشمند به قدری تنوع در محصولات دارند که کاربران به راحتی می‌توانند از بین صدها محصول،محصول موردنظر خود را مطابق با سلیقه و دیزاین خانه خود انتخاب کنند.
همانطور که اشاره کردیم برند نستک،یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که طی این سالها همواره به تولید محصولات با کیفیت و در حد برندهای مطرح جهانی مشغول است.
کلیدهای مدرن و هوشمند نستک با ظاهری جذاب و منحصر به فرد،مناسب برای سلیقه‌های متفاوت است.این کلیدها قابلیت‌های بسیار زیادی را به همراه دارند.به راحتی می‌توان این کلیدهای مدرن را جایگزین کلیدهای سنتی و قدیمی در خانه کرد و از آپشن‌های جذاب آن استفاده کرد.
با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم،کلیدهای هوشمند و مدرن انقلابی در صنعت ساختمان و روشنایی هستند.کاربردهای بسیار زیادی برای کاربران خود دارند و آرامش و آسایش را با خود برای ساکنین به ارمغان آورده‌اند.
اگر شما هم با خواندن این مقاله مشتاق به استفاده از کلیدهای مدرن و هوشمند در ساختمان خود شدید،با همکاران ما در شرکت هوشمند سازی ساختمان گوزن زرد تماس بگیرید.همینطور می‌توانید اطلاعات تماس خود را در صفحه‌ی تماس با ما قرار دهید تا کارشناسان فنی شرکت در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.با مشاوره‌ی رایگان و دریافت اطلاعات جامع،بهترین تصمیم را برای ساختمان خود بگیرید و لذت داشتن آسایش را در خانه با کلید و پریزهای مدرن تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب سایت