yellowde

هوشمند سازی ساختمان مسکونی

خانه ای را تصور کنید که صبح وقتی از خواب بیدار میشوید همزمان پرده ها را باز میکند ویک آهنگ ملایم برایتان پخش میکند تا به راحتی از خواب بیدار شوید و چراغ ها را روشن می کند تا شما را به سمت سرویس راهنمایی کند و چایی ساز را روشن میکند تا صبحانه شما آماده شود.

بعد از ناهار به سالن می روید و از روی کلید سناریو سینما را فعال می کنید و پرده ها بسته میشوند، لامپ ها خاموش شده و نور محیط برای دیدن فیلم تنظیم می‌شود.

در راه شام، متوجه می شوید که ممکن است فراموش کرده باشید چراغ حیاط را خاموش کرده باشید و با یک بررسی سریع روی گوشی خود چراغ حیاط را خاموش میکنید.

کنترل هوشمند

کنترل تمامی اجزا خانه‌تان را به راحتی و با یک رابط کاربری جذاب وساده به دست بگیرید. انتخاب‌های شما برای کنترل خانه‌تان نامحدود است. میتوان با انواع کلیدهای هوشمند، صفحه نمایش لمسی، ریموت کنترل، موبایل، دستیار صوتی و … به راحتی همه چیز را در خانه خود کنترل کنید و از آن لذت ببرید.

روشنایی هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند علاوه بر آسایش و راحتی برای شما لوکس بودن را نیز به ارمغان می‌آورد. اتاق به اتاق روشنایی را بر اساس حالتان تنظیم کنید، چه یک عصر آرام باشد چه یک مهمانی شلوغ، همه چیز تنها با فشردن یک دکمه برای شما آماده است.

موقع خروج از منزل هیچ نگرانی بابت چراغ‌ها نداشته باشید. فقط با گفتن یک کلمه کل خانه شما خاموش میشود.

سیستم هوشمند صوتی و تصویری

موسیقی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت از پلتفرم‌هایی مثل spotify، در هر کجای منزلتان پخش کنید. یا از آرشیو قدیمی خود برای لذت بردن از یک عصر دل انگیز استفاده کنید. هوش مصنوعی اینجاست تا به شما کمک کند.

گوش دادن به موسیقی هیچگاه اینقدر ساده، جذاب و لذت بخش نبوده.

سیستم صوتی یکپارچه

به هر اتاقی که می‌روید، موسیقی نیز همراه شما می‌آید. با کمک سیستم صوتی یکپارچه بدون وقفه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و موسیقی‌های جدید را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

سیستم مالتی مدیا

به راحتی محتوای مورد علاقه خود را در هر کجای منزلتان تنها با فشردن یک دکمه از سرویس مورد علاقه‌تان استریم کنید و از تصاویر با کیفیت لذت ببرید. 

پرده هوشمند

پرده هوشمند علاوه بر راحتی و آسایش، حس لوکس بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد. صبح به جای بیدار شدن با آلارم‌های تکراری و اذیت کننده، با کنار رفتن پرده اتاق خوابتان و با نور ملایم خورشید بیدار شوید و صبح خود را به بهترین نحو شروع کنید.

سینمای خانگی

تکنولوژی سینمای خانگی روز به روز در حال پیشرفت و به روز شدن است. هر روز تکنولوژی جدیدی به این حوزه اضافه میشود و سیستم های مختلف باید به بهترین شکل ممکن با یکدیگر کار کنند تا بتوانید نهایت لذت را از خانه خود ببرید. هماهنگ کردن همه این سیستمهای مختلف تنها از پس یک سیستم هوشمند مرکزی بر می‌آید.

سیستم هوشمند کنترل آب و هوا

آرامش و راحتی در خانه را فقط در صورتی احساس میکنید که دمای هر کجای منزل شما دقیقا همانی باشد که می‌خواهید. با سیستم هوشمند شما میتوانید به راحتی دما و رطوبت هر نقطه از منزل خود را کنترل کنید.

سیستم سرمایش و گرمایش

با کمک سیستم هوشمند ما، تمامی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی منزل خود را به سادگی و تنها با یک اشاره کنترل کنید.

محیط خانه هوشمند

خانه شما رفتار شما را در فصل‌های مختلف یاد می‌گیرد و حتی با تغییر فصل‌ها خانه شما دمای مطلوب شما را حفظ میکند.

اینترنت و شبکه در خانه هوشمند

شبکه و توضیع صحیح اینترنت wifi در منزل شما میتواند کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد و به آسایش و راحتی شما در منزل کمک میکند.

سیستم امنیتی هوشمند

تمام سیستم امنیتی منزل شما تنها به اندازه یک لمس با شما فاصله دارد. با یک اشاره انگشت می‌توانید به سادگی تصویر تمامی دوربین‌های خود را مشاهده کنید، دربهای ورودی را باز و بسته کنید و در کل تمام سیستم امنیتی منزل خود را کنترل کنید.

لایه‌های امنیتی مجزا

یک لایه امنیتی که تنها با خانه هوشمند میسر می‌شود، شبیه ساز حضور شما در منزل است. با این ویژگی چراغهای خانه شما به صورت رندوم روشن و خاموش میشوند و دیگران فکر میکنند که شما در منزل حضور دارید. همچنین سیستم هوشمند میتواند صداهای مخلتف را در خانه پخش کند تا افراد غریبه متوجه عدم حضور شما در منزل نشوند.

فضای باز خانه شما

خانه هوشمند فقط مختص داخل منزل شما نمی‌شود. کنترل تمامی بخش‌های خانه خود را به ما بسپارید تا دیگر هیچ نگرانی مثل فراموش کردن آبیاری چمن‌های خود یا تنظیم دمای مطلوب جکوزی خود نداشته باشید

جهت مشاوره رایگان با تیم ما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید