yellowde

هوشمندسازی هتل

 هتل شما  میزبان مهمانانی از سراسر جهان است بنابراین سیستم کنترل تجهیزات هتل شما نیز باید به همان اندازه جهانی باشند. هوشمند و در عین حال آسان و ساده برای استفاده.  هتل برای میهمانان ، خانه آنها دور از خانه است و آنها می خواهند از لحظه ای که وارد هتل شما می شوند همه چیز به خوبی کار کند. میهمانان هتل با تجربیات جدیدی که از هتل شما کسب میکنند باعث انتقال تجربه خوبشان به دوستان و آشنایانشان میشوند که همین باعث  ارتقای تصویر هتل شما و افزایش وفاداری به برند.شما در میان دیگران میشود و در نتیجه کسب درآمد بیشتر برای شما میشود.

شرکت گوزن زرد با تیمی متخصص در کنار شماست تا هتل خود را از حالت سنتی به هوشمند ارتقا دهید , و در محیطی آرام و با تکنولوژی پیشرفته میزبان میهمانان خود از اقصی نقاط جهان باشید.

یک هتل مجهز به تکنولوژی هوشمند محیطی خاص برای میهمانان شمااست زیرا تمام نیازهای مهمان را در تمام ساعات شبانه روز برآورده می کند. رفع همه ی این نیازها فقط با تماس انگشت با یک صفحه نمایش لمسی میباشد ،

 

کنترل هوشمند

تاچ پنل های هوشمند ما امکان کنترل پرده‌های برقی، سیستم صوتی و تصویری، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند،،امکان سفارش و استفاده از خدمات هتل مثل رستوران و کافی شاپ و رزرو استخر و غیره را دارد که با استفاده از صفحه‌کلید، صفحه‌نمایش لمسی یا کنترل از راه دور قابل تنظیم هستند.

روشنایی هوشمند

با راه‌حل‌های کنترل روشنایی پیشرفته ما، اقامت مهمانان خود را لذت بخش کنید. هوشمند سازی می تواند به شما کمک کند تا فضایی آرام درهر نقطه از هتل خود ایجاد کنید. سیستم های کاملا یکپارچه ما تضمین می کند که کارکنان به راحتی می توانند تمام چراغ ها را از یک پانل متمرکز کنترل، تنظیم و نظارت کنند. از مهمانانی که به تازگی وارد اتاق شده اند با  کلید خوشامدگویی به هنگام ورود به اتاقشان استقبال کنید یا از آنها دعوت کنید تا  روشنایی محیط خود را انتخاب کنند. با لمس یک دکمه، فضای لابی را جذاب تر کنید یا اتاق را دنج تر کنید. به راحتی صحنه هایی را برای یک جلسه، شام خصوصی یا مناسبت های خاص دیگر برنامه ریزی کنید. چراغ های کم نور با سنسورهای حرکتی به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند زیرا فقط هنگام ورود یا خروج مهمان روشن می شوند.

سیستم صوتی و تصویری یکپارچه

ما به مهمانان شما این آزادی را می‌دهیم که با توجه به سلیقه شنیداری و تماشایی خود از امکانات صوتی و تصویری هتل لذت ببرند. لمس ساده یک کنترلر دستی، پنل لمسی یا صفحه کلید، صدا و تصویر را در هر اتاق فعال می کند. با استفاده از راه‌حل‌های پیشرفته IPTV و VOD ما، می‌توانید با ارائه یک تجربه سرگرمی پیشرفته در دستگاه مورد نظرشان و در اتاق‌های متعدد مهمان، درآمد را افزایش دهید. می‌توانید به‌روزرسانی‌های اخبار زنده، هشدارها و اطلاعات سفر را به آن‌ها ارائه دهید یا این خدمات را با BMS هتل خود ادغام کنید تا مهمانان بتوانند براحتی اتاق ، بلیط مکان های مختلف گردشگری ، میزی برای یک شام خصوصی و غیره را رزرو کنند. هوشمند سازی همچنین می‌تواند به کارکنان شما کمک کند تا سناریو های متفاوتی را در هر مکانی ایجاد کنند – از پذیرش هتل گرفته تا کافه روی پشت بام. از طرف دیگر، از تابلوهای دیجیتال جذاب برای توسعه استراتژی برند خود و ارتقای خدمات، امکانات و فعالیت‌ها در مناطق عمومی استفاده کنید.

پرده هوشمند

هیچ هتل لوکسی بدون سیستم خودکار برای پرده  و کرکره کامل نخواهد بودوسطح دیگری از مهمان نوازی را ارائه می دهد. یک سیستم پرده هوشمند به کم کردن شدت نور، محافظت از وسایل با ارزش موجود در اتاق ،حفظ حریم خصوصی یا تاریک کردن اتاق در هنگام خواب کمک می کند. مهمانان می‌توانند با استفاده از کنترل از راه دور، دستگاه‌های هوشمند یا صفحه‌کلیدهای زیبا پرده های اتاق خود را کنترل کنند. آنها می توانند از کنترل خودکار پرده با تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده و نادیده گرفتن دستی برای انتخاب نور مناسب برای یک موقعیت خاص استفاده کنند. سیستم های کنترل پرده ما با به حداقل رساندن اتلاف گرما یا استفاده از گرمای خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود. حسگرها به‌طور خودکار  پرده را هنگام خروج مهمانان یا ورود به اتاق تنظیم می‌کنند و کارایی هزینه را بهبود می‌بخشند.

سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند

سطح دما و رطوبت به وضوح تأثیر زیادی بر احساس راحتی مهمانان، چه در داخل اتاق و چه در محیط هتل خواهد داشت. راه حل ما به شما کنترل کاملی بر این عوامل می دهد، زیرا با طیف گسترده ای از سیستم ها از جمله تهویه مطبوع، سیستم گرمایش از کف ادغام می شوند. این به شما در تنظیم مصرف انرژی نیز کمک می کند. با استفاده از یک دستگاه دیجیتال یا تاچ پنل، مهمانان می توانند در هر زمان دمای اتاق را تنظیم کنند. یا می توانند دمای دلخواه اتاق خود را قبل از رسیدن به اتاق تعیین کنند و به سیستم اجازه دهند بقیه کارها را انجام دهد و حس راحتی را به میهمانان هتل القا کند.

جهت مشاوره رایگان با تیم ما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید